Werken bij Crystal ICT houdt in dat je bij een professionele ICT dienstverlener werkt, die vanuit haar kernwaarden echt het verschil wil maken ten opzichte van de traditionele dienstverleners in de ICT-branche.

Naast een hoge klanttevredenheid vinden wij onze medewerkers het belangrijkste goed van het bedrijf en betrekken wij hen in de ontwikkelingen en verdere groei van het bedrijf. Crystal ICT is een zeer open en informele, warme en mensgerichte organisatie en heeft het streven om de medewerkers optimaal te laten functioneren en groeien. Wij werken met korte lijnen en er is voldoende ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

Bij Crystal ICT wordt er gewerkt in teams, waarbij samenwerken, meedenken en het delen van kennis voorop staan. Een positieve houding, waarbij we elkaar respecteren, inspireren, stimuleren en helpen is wat wij nastreven. Maar ook het maken van plezier hebben wij hoog in het vaandel staan!

Servicedeskmedewerker

Functieomschrijving

  • Als servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, volgen en oplossen van eerste lijns incidenten.
  • Je werkt in een team van servicedeskmedewerkers en systeem- en netwerkbeheerders.
  • Je neemt hoofdzakelijk telefonisch diverse meldingen aan en registreert deze, stelt de prioriteit vast en communiceert met de klant over het verloop.
  • Daarnaast los je incidenten direct op en schakel je waar nodig een tweede lijns beheerder in en/of draag je de melding over.
  • Je verricht de werkzaamheden aan de hand van beschreven kaders en standaard beschrijvingen.

Functie-eisen

  • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring op een ICT servicedesk/helpdesk
  • Communicatief vaardig (mondeling/schriftelijk)
  • Kennis van Topdesk
  • Kennis van Microsoft Office 2007/2010/2013/2016
  • Kennis van en ervaring met HP servers
  • Kennis en ervaring met remote support
  • Brede kennis van hardware zoals laptops en desktops
  • In bezit van rijbewijs B
  • Certificaten (b.v. MCP, ITIL) is een pré

Stuur jouw sollicitatie en CV naar: