Werken bij Crystal ICT houdt in dat je bij een professionele ICT dienstverlener werkt, die vanuit haar kernwaarden echt het verschil wil maken ten opzichte van de traditionele dienstverleners in de ICT-branche.

Naast een hoge klanttevredenheid vinden wij onze medewerkers het belangrijkste goed van het bedrijf en betrekken wij hen in de ontwikkelingen en verdere groei van het bedrijf. Crystal ICT is een zeer open en informele, warme en mensgerichte organisatie en heeft het streven om de medewerkers optimaal te laten functioneren en groeien. Wij werken met korte lijnen en er is voldoende ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

Bij Crystal ICT wordt er gewerkt in teams, waarbij samenwerken, meedenken en het delen van kennis voorop staan. Een positieve houding, waarbij we elkaar respecteren, inspireren, stimuleren en helpen is wat wij nastreven. Maar ook het maken van plezier hebben wij hoog in het vaandel staan!

Servicedeskmedewerker Den Haag / Rotterdam

Kun jij zelfstandig 1e en 2e lijns vragen opvolgen, heb je plezier in het ondersteunen van eindgebruikers zowel op afstand als op een klantlocatie, kijk jij verder dan het probleem of de vraag en heb je ervaring in het beheren van Office 365 en Citrix omgevingen? Dan zou jij wel eens de juiste persoon kunnen zijn die wij als versterking zoeken voor deze afwisselende functie op onze centrale servicedesk in Rijswijk of op lokatie bij onze klanten in de regio Den Haag of Rotterdam. 

Je bent verantwoordelijk voor het 1e en 2e lijns beheer van de ICT- omgeving van meerdere klanten. Met jouw enthousiaste inzet, waarbij jij een goede beschikbaarheid hoog in het vaandel hebt staan, ben jij de rots in de branding voor de eindgebruikers bij onze klanten. Samen met jouw servicedesk collega’s streven jullie ernaar in het eerste klantcontact een incident zelf op te lossen. Als ambitieuze collega treedt jij ook ondersteunend op bij 3e lijns vragen waarvoor samenwerking met derde partijen nodig is en wordt je, zodra je de noodzakelijke kennis in huis hebt, ingezet bij systeembeheertaken.

Wat ga je doen? 

  • Zelfstandig opvolgen van 1e, maar vooral 2e lijns incidentmeldingen/vragen en zo nodig aansturen van leveranciers bij de probleemoplossing in geval van 3e lijns incidentmeldingen/vragen.
  • Registreren, analyseren en (remote of on-site) opvolgen van incidenten en aanvragen in en vanuit Topdesk.
  • Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van werkplekbeheer.
  • Installeren, configureren en updaten van devices (telefoons- laptops, tablets, TC’s etc.), evenals lokale servers en applicaties.
  • Informeren en instrueren van ICT gebruikers over geïnstalleerde ICT-apparatuur of applicaties.
  • Onderhouden van de CMDB, aanmaken en afmelden gebruikers etc.
  • Het uitvoeren van interne projectwerkzaamheden, mits het ervaringsniveau dit toelaat.

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde ICT-opleiding; bij voorkeur MBO 4.
  • Kennis en ervaring met het werk als servicedeskmedewerker in een Office365 en/of Citrix omgeving.
  • Ervaring met enkele van de volgende producten: Microsoft Windows Servers 2012 / 2016, Office 365, Citrix, VMWare, RES/ Ivanti, Veeam, Airwatch en Topdesk.
  • Een B-rijbewijs
  • Hoge mate van zelfstandigheid
  • Plezier in het werken in teamverband
  • Goede mondelinge en sociale vaardigheden

Waarom wij jou willen?

Omdat jij een geboren troubleshooter bent, die écht helpen in zijn DNA heeft en altijd zijn uiterste best doet om met een concreet antwoord of oplossing te komen. Of het nu druk is of niet, je geeft altijd de volle 100% en gaat voor het beste resultaat bij het oplossen van klantvragen.

Met jouw verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en passie voor het ICT-vak breng jij samen met je collega’s onze dienstverlening naar een ongekend niveau. Omdat jij de humorvolle, sociale en professionele collega uit de omgeving Den Haag bent die collega’s van Crystal ICT en onze klanten altijd gemist hebben zonder dat ze het wisten.

Wat kun je van ons verwachten? 

Werken bij Crystal ICT is enerzijds werken aan het bouwen van innovatieve oplossingen voor tevreden klanten en anderzijds werken aan je eigen carrière ontwikkeling. Door de werkervaring die je al hebt, verder in uitdagende projecten opdoet en het behalen van certificaten, gaan wij je helpen je verder te ontwikkelen. Samen met de andere collega’s van Crystal ICT neem je deel aan projecten bij verschillende klanten om daar als consultant aan de slag te gaan. Projecten waar je je huidige kennis in de praktijk kunt brengen en je van grote toegevoegde waarde wordt voor het projectteam en onze klanten. Daarnaast stemmen wij een persoonlijk opleidingsplan met je af, wat borg staat voor je voortdurende verdere ontwikkeling.

We bieden je een goed salaris en een prima pensioenregeling omdat je waardevol voor ons bent! Omdat wij weten dat je ook nog een leven buiten Crystal ICT hebt, zorgen wij voor een goede werk-privé balans en werk je niet structureel over. Onze personeelsvereniging trakteert jou en je gezin op een jaarlijks bedrijfsweekend weg en een mooi eindejaarsfeest. Kortom: Een plek tussen de beste IT-professionals binnen een jonge dynamische organisatie waar ruimte is voor aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling!

Wie wij zijn?

Bij Crystal ICT zien wij elke dag opnieuw wat ICT kan betekenen in de zorg. Wij geloven dat betekenisvolle ICT medewerkers en cliënten kan helpen om te zijn wie ze willen zijn en te doen wat ze willen doen. Dat is waar onze 50 enthousiaste IT-professionals voor staan. Voor onze relaties in de zorg, bij goede doelen en commerciële organisaties nemen wij de regie over alles wat met ICT te maken heeft. Zodat onze klanten zich kunnen focussen op goede zorg en dienstverlening. Vanuit oprechte betrokkenheid, partnerschap en de drive om mensen te helpen geven wij betekenis aan ICT in organisaties.

Waarom jij voor ons kiest?

Bij Crystal ICT hebben wij échte aandacht voor elkaar, voor klanten en voor onze collega’s. Bij ons kun je jezelf zijn, wat voor karakter en eigenschappen je ook hebt. Wij maken samen plezier, maar slaan ook een arm om je heen als het even niet zo lekker gaat.

Waarom wij voor jou moeten kiezen?

Ben jij die servicedeskmedewerker die wij niet kunnen laten lopen? Verras ons met jouw competenties en stuur je sollicitatie naar Gloria da Silva via gloria.dasilva@crystalict.nl 
Voor vragen over deze vacature kun je ook terecht bij Gloria via 06-15074217. Dit kan ook buiten kantoortijden.