Bij Crystal ICT beseffen we als geen ander dat een klant wat anders is dan een functie met een telefoonnummer, een probleem en een factuuradres. Een klant is gewoon iemand van vlees en bloed. Iemand die je kunt blij maken met een eerlijk antwoord. Tegen wie je ook “nee, dat is niet verstandig” in plaats van standaard “ja hoor, dat doen we” kunt zeggen. Iemand die gelukkig wordt van een oplossing die doet wat ‘ie moet doen, waar geen omkijken meer naar is en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald.

Kortom, voor Crystal ICT is de relatie belangrijker dan de transactie. Het mooie is: Crystal ICT hoopt niet alleen dat mensen hierin geloven, nog groter is de wens dat mensen dit ervaren.

Albertstevens
"Ik wil niet alleen ‘ja en amen‘ horen
omdat ik toevallig de klant ben"

Net als mijn cliënten ben ik recht door zee; ik heb geen verborgen agenda. Een partij die doet wat zij zegt, is voor mij de enige juiste ICT-dienstverlener. Maar tijdens een goed gesprek kunnen wij ook best kritiek op elkaar hebben. En dat verwacht ik ook.

Albert Stevens, Manager ICT bij Prinsenstichting

lees meer