Bij Crystal ICT beseffen we als geen ander dat een klant wat anders is dan een functie met een telefoonnummer, een probleem en een factuuradres. Een klant is gewoon iemand van vlees en bloed. Iemand die je kunt blij maken met een eerlijk antwoord. Tegen wie je ook “nee, dat is niet verstandig” in plaats van standaard “ja hoor, dat doen we” kunt zeggen. Iemand die gelukkig wordt van een oplossing die doet wat ‘ie moet doen, waar geen omkijken meer naar is en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald.

Kortom, voor Crystal ICT is de relatie belangrijker dan de transactie. Het mooie is: Crystal ICT hoopt niet alleen dat mensen hierin geloven, nog groter is de wens dat mensen dit ervaren.

Boijongejan
"Zonder wrijving, geen glans.
Zo typeer ik onze samenwerking met Crystal ICT"

Net als ikzelf, kunnen de mensen van Crystal ICT af en toe flink eigenwijs zijn; bovendien zijn ze niet bang om ‘nee’ te verkopen als dat in het belang van onze organisatie is. Maar het gaat nooit op een manier dat ze niet meer voor rede vatbaar zijn. Zij gaan een dialoog aan en daar komt vervolgens iets vruchtbaars uit.

Boi Jongejan, Managing Director bij Het Oranje Kruis

lees meer