Bij Crystal ICT beseffen we als geen ander dat een klant wat anders is dan een functie met een telefoonnummer, een probleem en een factuuradres. Een klant is gewoon iemand van vlees en bloed. Iemand die je kunt blij maken met een eerlijk antwoord. Tegen wie je ook “nee, dat is niet verstandig” in plaats van standaard “ja hoor, dat doen we” kunt zeggen. Iemand die gelukkig wordt van een oplossing die doet wat ‘ie moet doen, waar geen omkijken meer naar is en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald.

Kortom, voor Crystal ICT is de relatie belangrijker dan de transactie. Het mooie is: Crystal ICT hoopt niet alleen dat mensen hierin geloven, nog groter is de wens dat mensen dit ervaren.

Fransleblanc
"We hebben een SLA met Crystal ICT, maar ik heb geen reden
om er steeds in te kijken omdat ik tevreden ben"

Ik wil dat leveranciers waarmaken wat ze beloven. Dat is wat mij betreft zeker het geval bij Crystal ICT. Ik ervaar de samenwerking als zeer relaxt. Ik ben ICT-manager, maar heb geen reden om in het contract te kijken. Ik ben tevreden en als ik iets niet prettig vind dan zeg ik dat gewoon. Voor mij is een goed gevoel het geen wat telt.

Frans le Blanc, ICT-manager bij Het Waterlaboratorium

lees meer