Het allerbelangrijkste voor Crystal ICT zijn mensen. Of liever nog: het helpen van mensen. Het écht helpen van mensen zit diep in ons DNA besloten. Dat is op zich niets bijzonders, dat zullen nog veel meer ICT-dienstverleners zeggen. Behalve dat zij vaker over klanten praten dan over mensen.
En dat maakt ons anders.

Wij willen ICT-beheer op zijn best neerzetten, op een manier waar iedereen blij van wordt. Wij willen een prestatie van formaat neerzetten. Hiervoor is de absolute wil om te slagen nodig. Een bijzondere drijfveer, een passie die een energie laat vrijkomen die het mogelijk maakt om grenzen te overschrijden. In denken en doen. Ook al zijn wij nog zo verschillend, het oprecht willen helpen is onze drijfveer en wat ons bindt.

Sammy.big2'Altijd het allerbeste nastreven voor mijn relaties. Daarom vraag ik het allerbeste van mijzelf en mijn medewerkers'

Toen ik voor het eerst naar buiten liep bij een klant die mensen met een verstandelijke handicap ondersteunt, voelde ik me enorm rot. Vanaf die dag nam ik mij voor dat het geld voor ICT-beheer altijd op zijn best moet worden ingezet. Daar strijd ik voor, want als je zelf in die situatie terechtkomt, dan wil je ook van goede zorgfaciliteiten gebruik kunnen maken. Dat is mijn verantwoordelijkheidsgevoel en daarom doordenk ik al mijn acties. Van A tot Z moet ICT-beheer kloppen. Daarom sta ik voor de volle 100% achter het recept van Crystal ICT. Waar het bij ICT-beheer echt om gaat, net als in de keuken, is de kwaliteit van de ingrediënten en de bereidingswijze. Zowel zakelijk als in de keuken geldt voor mij: de ‘personal touch’ maakt het verschil.

Sammy Sheombarsingh