Als je op zoek bent naar een uitvoerende partij moet je vooral niet bij Crystal ict zijn
‘Argos Zorggroep is geen zorgorganisatie,’ is de visie van Wilfred Schouten, Manager FB, ICT & VG. ‘Ik zie onszelf liever als dienstverlenende organisatie waarbij wij diensten als zorgverlening, wonen & welzijn en ICT inzetten om een bewoner een leven te bieden die zo dicht mogelijk in de buurt komt bij de manier waarop hij of zij wil en kan leven, rekening houdend met eventuele beperkingen.’
Schouten vertelt dat ICT hierin een net zo belangrijk onderdeel is als de andere schakels. De ketting is zo sterk als zijn zwakte schakel. ‘Als ICT-afdeling moet je de vraag achter de vraag kunnen achterhalen en pro-actief te werk gaan, dan lever je toegevoegde waarde voor de cliënt en de zorgmedewerkers,’ aldus Schouten.
Het voortdurend stellen van de ‘waarom vraag’ is ook wat Schouten in de onderlinge samenwerking ervaart met Crystal ICT. ‘De mensen van Crystal ICT vragen door en zijn capabel, zij weten zij het over hebben. Wat resulteert in meer dan alleen goede dienstverlening.
Schouten vindt niet alleen dat hij goed geholpen wordt, maar dat hij ook uitgedaagd wordt door Crystal ICT. ‘De mensen van Crystal ICT halen mij uit mijn comfortzone en brengen hierdoor scherpte aan in zowel de dienstverlening als onze relatie. Dat vind ik heel bijzonder en kom je niet vaak tegen in een reguliere klant-leverancier relatie. Ik wil ook geen klant- leverancier relatie maar partnerschap, oftewel een ICT-dienstverlener die terugpraat en die het beste voorheeft met onze medewerkers en cliënten. Als je op zoek bent naar een uitvoerende ICT-partij dan moet je vooral niet bij Crystal ICT zijn,’ voegt Schouten toe.
De snelheid waarmee Crystal ICT thuiswerken mogelijk heeft gemaakt binnen Argos Zorggroep is ook een compliment waard aldus Schouten. ‘Daarnaast voert Crystal ICT ook opdrachten buiten hun eigen scope uit en zijn zij maatschappelijk betrokken bij onze organisatie. Dan laat je wat mij betreft zien dat je er echt wilt zijn voor je klant,’ zegt Schouten.
Omdat er wat betreft Schouten altijd ruimte voor verbetering moet zijn in een partnerschap, wil hij Crystal ICT meegeven dat ze hun Cloud expertise in de zorg meer mogen opspelen. ‘Over de gehele linie krijgt Crystal ICT van mij een dikke 9. Ik heb mij gewoon nog nooit in de steek gelaten gevoeld door Crystal ICT.