0
BLOGS

Doordat ik bij Crystal ICT mijn talenten kan inzetten heb ik al heel wat visitekaartjes bij elkaar gespaard

 

Vijf jaar geleden ben ik bij Crystal ICT gestart als manager marketing & communicatie. Een nieuwe functie binnen de organisatie waarbij ik al veel mooie initiatieven heb mogen ontplooien. Het ontwikkelen van een nieuw merkverhaal en huisstijl. Het neerzetten van een social intranet voor en door onze collega’s, het organiseren van interessante kennissessies voor onze collega’s en klanten en het neerzetten van een LinkedIn bedrijvenpagina. Maar ik doe nog meer naast mijn marketing-en communicatiewerkzaamheden. 

Bij Crystal ICT werken wij talentgebaseerd, wij kijken hierbij naar de dingen die iemand goed kan en deze talenten versterken wij. Het ontdekken van mijn talenten, deze versterken en inzetten binnen onze organisatie zorgt ervoor dat ik nog iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga. 

Wat mijn talenten zijn? Organiseren en regelen is wat mij goed past. Het feit dat ik nauwkeurig ben, oog voor detail heb, verantwoordelijk ben, meerdere ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en dat ik energie krijg van nieuwe dingen doen, heeft ertoe geleid dat ik inmiddels meerdere rollen mag vervullen binnen Crystal ICT. 

Wat ik zoal doe naast de marketing en communicatie en hoe ik mijn talenten inzet? Als service delivery medewerker heb ik een aantal klanten en in mijn portfolio waarbij ik verantwoordelijk ben voor het leveren van de afgesproken dienstverlening. Betekenisvol zijn voor een klant is iets wat ik heel leuk vind om te doen en waar ik vanuit jobs in het verleden bij reclame-en communicatiebureaus ervaring in heb. Een mooie bijvangst van dit werk is dat ik ook nog eens mijn ICT-kennis naar een hoger niveau kan tillen. 

Bij Crystal ICT staat werkplezier hoog in het vaandel. Om hier ook mijn steentje aan bij te kunnen dragen denk ik mee over de optimalisatie van onze employee journey, de reis die medewerkers afleggen bij een organisatie. Dit begint bij het solliciteren en eindigt zodra de medewerker de organisatie verlaat. Ook ben ik als projectleider verantwoordelijk voor de medewerkerstevredenheidsonderzoeken die wij intern uitvoeren. Met de resultaten kan ik o.a. de interne communicatie verbeteren. 

Wat ik nooit had verwacht is om ook personal assistant werkzaamheden uit te voeren. Iets wat ik niet ambieerde, maar waarbij je wel kunt ‘helpen’ en dat is wat ik graag doe. Daar waar nodig ondersteun ik de managing director van Crystal ICT. 

Wat ik dus altijd gekscherend roep intern ‘Ik spaar visitekaartjes, en heb er inmiddels 4, die van manager marketing & communicatie, service delivery medewerker, HR-ondersteuner en PA’. Waarbij ik er natuurlijk wel bij vertel dat ik niet het salaris van 4 krijg. 😊

Wil jij ook weten hoe wij talentgebaseerd werken bij Crystal ICT? Onze manager leren & ontwikkeling Robin van Dorrestein vertelt je er graag over, robin.vandorrestein@crystalict.nl.